HELG + PÅSKLOV :D

Okej ska börja med att berätta hur jag mår just nu, och nu mår jag faktiskt bra :D

I fredags hade vi studiedag vilket var så perfekt eftersom att veckan därpå har vi påsklov som är ritkigt najs.. Denna fredag var det riktigt fint väder som gör en så himla glad och man ser så mycket mer pisitivt på allt. När solen tittar fram känns det som att nya möjligheter öppnas och man får ett hopp om att allt kommer gå så j*vla bra :D..

Fredag : Jag gick och mös för mig själv hela dagen i solen, skulle egentligen till Entré med Rasmus men det uppstod lite förhinder så han kom senare på kvällen då mina andra vänner också kom. Det kom lite folk hem till mig och vi festade lite här och hade trevligt. Det var dock lite fel blandning på folk skulle jag tro för det blev så avskilt. Killarna satt i vardagsrummet plus några tjejer och tjejerna satt i köket plus nån kille haha. Misslyckat? Ja, lite men va fan då, då.. Har alltid haft kul innan så en misslyckad "fest" gör ingenting :D, de sista folket gick vid 03.30, då låg jag och Rasmus och sov i mitt rum men ingen sa något om att dom var de sista som gick och lämnade dessutom dörren öppen. Musiken var på så jag trodde att folk fortfarande satt där nere och pratade men när jag kom ner var det svinkallt och dörren stod öppen. Det var lite läskigt att gå ner själv och kolla så att ingen var där haha men jag är lite känslig av mig.. Det blev ganska hektiskt med bjudandet till min lilla sammankomst men deppa inte det kommer fler som ska blir roliga haha :D


                                            Köksfolket haha


                               Nathalie i sina fullaste dagar :)


     

                                       Så söta vi är haha






   
   
   
                 
              Klockan är 02.30 och vissa var riktigt trötta haha :D



Lördag: Igår vaknade jag upp bredvid min älskling men natten hade varit konstig. Drömde att jag typ inte fick röra honom så jag vaknade av att jag var helt spänd i kroppen och låg med ett ganska stort mellanrum till Rasmus haha så sjukt det var. Rasmus var helt död så jag gick ner och då hade min kära syster börjat städa så vi hjälptes åt. Fy fan vad mycket öl säger jag bara och det luktade riktigt illa såklart.

Sedan tog vi en promenad till Ica i det skinande vädret , så sjukt mysigt. Vårt syfte var att köpa bullar men alla bullarna var slut haha, lite tragiskt fakitskt för det hade suttit klockrent med nybakade bullar denna härliga dag. Men vi köpte Juice först tappa jag den i affären sen tappade Carro den påväg hemåt haha. Jag köpte vars en glass till oss tre, mmm.. säger jag bara, har fan längtat efter glass.

Vi satt ute i min trägård och åt frukost och verkligen njöt av solen sedan cyklade jag Rasmus till bussen eftersom att han skulle träffa sin kompis på Möllan och kolla MFF matchen på någon pub. Tanken var att jag skulle åka dit till klockan fyra då matchen börja men det fanns inga platser och där det fanns platser var det tydligen 20 års gräns :S..

Så jag träffade Rasmus på södervärn vid sex tiden. När vi står där och väntar på bussen som går hem till honom kommer det en tjej gåendes. Hon hade höga skor, sen paljetteklänning, en lång jacka över, blont hår med ett diadem med två rosa öron som hon själv klippt ut från ett rosa papper och värst av allt hon hade ett tryne över näsan HAHAHA, VEM FAN KLÄR UT SIG TILL GRIS. Jag skratta så j'vla mycket asså. Bara tanken på henne får mig att börja gapskratta ahahaha. Hon gick där som ingenting utklädd till gris fy fan vad roligt det var. Det låter kanske inte så roligt men hon såg såååå rolig ut :D..

Sedan åkte vi hem till Rasmus och åt supergod middag efter det kom Rasmus kompis och hans flickvän och hämtade oss så åkte vi iväg för att kolla på feta bilar. Alla samlades och det var riktigt mycket folk och riktigt feta bilar. Hur fan kan människor i 20 års åldern ha råd med dessa bilar? Helt sjukt asså.. Vissa lånar ju sina föräldrars men det är många av dom som ha sin egen bil. Riktigt bra musik i bilen vi åkte sen alla dessa sjuka bilar. Man blir helt fascinerad av dem. Tänk att ha en sån bil :D det skulle man ju aldrig tacka nej till :D.. Nej fy fan vad de var najs, så coolt med alla dessa bilar. Det var mörkt och alla har sina lampor på ja jag vet inte hur ja ska förklara. Tyckte att det var riktigt coolt och kul men även mysigt tack vare Ralleballe (K)..

Vi var helt frusna när vi kom hem så vi satte oss framför brasan i fåtäljen och höll på och somna. Åh, det var något av det mysigaste att sitta där tillsammans vid elden :D 

Tack för en underbar dag Rasmus <3



Söndag: Idag har jag vaknat upp ännu en gång med min baby men var tvungen att gå tidigt. Så jag gick upp och åt frukost med hans mamma och styvpappa sedan hämta min pappa mig. Jag åkte hem, sminka mig lite sedan hämtade Louise mig. Idag har vi varit och masserat Klagshamns A lag. Det är sååå roligt faktiskt. Alla är sjukt trevliga där och välkomnande. Jag trivs jättebra och tycker att det är så kul att massera :D.. Att massera fotbollskillar är lite annorlunda. Vaderna och låren är så stela och så knutiga och så stora så det är en utmaning men det är kul. Alla ville ha massage och vi hade så lite tid på oss. Till sist fick vi använda ett vanligt bord så att alla tre kunde ha var en plats att massera på..  

Vi var där i 3½ timme sedan kom jag hem och så körde pappa mig till Rasmus. Vi har myst hela kvällen faktiskt. Kollat på TV både med och utan hans familj. Wipe Out är det bästa programmet HAHA. Skrattar man inte åt det programmet är man riktigt torr kan jag känna. Kommentatorerna gör det hela så mycket bättre och roligare också. Dom är lätt bäst haha :D. Sedan skulle Rasmus styvpappa tatuera hans mamma så han ritade upp blomman som hon skulle ha på foten, tog bort nålen (utan att hon visste det) men hon tyckte ändå att det gjorde ont så dom sket i det haha. Men hon vill så gärna göra det så det var ju lite synd :(..

Vi låg och mös tillsammans men sen hämta pappsen mig så nu ligger jag i min säng och skriver samtidigt som jag har TV:n på och kollar emellanåt.

Jag är en människa som har så mycket tankar om allt och jag vidarutvecklar som så mycket. Jag ska berätta vad jag har för tankar om olika saker men inte idag. För det är tankar jag går med jämt och ständigt och det finns kanske fler som går och tänker så haha.. Men nu ska jag lägga mig ner och försöka att slappna av och kanske somna till sist. Ligger även och smsar med älskling..

Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0