Huvudvärk i tvååå hela veckor :O

Idag hade vi nationella prov i Engelska B writing. Jag var jätte nervös men det gick väldigt bra för att vara jag faktiskt.
Jag har haft huvudvärk i snart två veckor och jag orkar verkligen inte mer nu. Idag har jag mått illa och allt, kunde inte träna och jag har fortfarande riktigt ont.. Jag följde med Lina och Lollo till stan men fick åka hem igen eftersom att jag bara ville spy och ligga ner haha..  Fick skita i att träna också, åkte dit och hem igen för det gick verkligen inte..





Imorgon har vi temadag känns så onödigt att gå till skolan och har jag huvudvärk så skiter jag i det för detta är riktigt jobbigt. Nu har jag och min syster tittat på Tv, först Ugly Betty sen Desperate Housewives eller hur det stavas haha sedan kolla vi på andra avenyn på datorn hihi..

Det har varit riktigt skönt väder idag, varmt som fan :D .. Vad händer på valborg?

Nu ska jag nanna :D Goooood Naaaattt :D

Kommentarer
Postat av: Kamilla Nyström

Hej Patricia! Jag vet att du är så himla duktig! Du vill uppnå så mycket och ställer så stora krav på dig själv! Jag vet, för jag är likadan! Ska berätta för dig när vi ses! Du fixar detta för du är en kanontjej! Tro på dig själv, för du är bäst! Så är det bara!

Och du, desperate housewives är helt rättstavat, men jag vet inte om jag stavade rätt, men du gjorde det, hi hi! Det är nästan det enda jag ser på tv, förutom CityAkuten och våra bästa år, och House,,, men sen ser jag inte mer,,, !

Ha det bäst min vän,, och glöm inte, du är bäst!

kram Kamilla

2009-05-01 @ 01:14:04
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0