Måndag

Hur jag mår just nu: Inte så jättebra, är ganska nere just nu faktiskt :(

Vaknade av ett gulligt sms "God morgon världens sötaste :)", kändes som en riktigt bra start på dagen. Det värmer hela kroppen att få läsa sånt :D.. Sedan gick jag upp och duschade, gjorde vid mig och åt frukost. Sedan körde pappa mig till körskolan där jag skulle gå på kursen "riskettan". En kurs som var intressant men man visste i princip allt redan och det kostade 600kr, så onödigt känns det som.

Innan jag åkte till köskolan kände jag att jag vill verkligen göra något denna fina vårdag haha :D. Fina dagar som denna vill jag bara spendera med min älskling men det gick inte. Och jag ville så gärna göra något, bara åka någonstans och mysa och göra någonting med eller utan andra :). Men han skulle åka och fiska med hans kompis och hans flickvän, hans lillasyste och hennes pojkvän plus deras hund. Först var dem på ön sen åkte dom till bokskogen. Åh vad jag ville med. Jag ville så gärna med men jag fick inte plats i bilen så jag kunde inte följa med. Det går inte att beskriva så ledsen jag blir när jag inte få följa med. Jag älskar att göra sånna saker, små utflykter. Fy fan vad jag älskar sånt. Så jag blev så jävla ledsen kan inte riktigt hantera mig själv när jag blir så ledsen. Vill vara med på allt och göra allt, jag ÄLSKAR att vara med Rasmus och göra saker ritkigt mycket.
Så jag överreagerade kanske men när jag vill något så mycket och längtar efter det och när han sedan gör det men med andra så blir jag tyvärr så ledsen, kan inte hjälpa det. Bir så avundssjuk att jag inte får vara med och göra de roliga och mysiga.

Detta läste jag idag och jag tyckte att det stämde bra:

"Tjejer vill ha en kille som visar vad han känner,
Som skickar sms på kvällarna där det står "godnatt älskling, jag saknar dig <3"
Han som ser otroligt bra ut i dina ögon, och är en gentleman :)
Han som tål ett nej utan en sur min,
Han som vill visa upp dig för världen när du har mjukis byxor och en skön tröja :D
Han som ringer dig när du vart sur,ledsen eller när som hällst,
Han som lever för dina kyssar, han som håller vad han lovar,
Kan skriva ditt namn på msn och struntar i om han förlorar 15 tjejer som vill ha honom,
Han som säger till sina vänner, "där är hon, tjejen i mitt liv""

Rasmus, jag är ledsen att det blev så som jag reagerade. Men jag älskar dig så mycket och blev så ledsen eftersom att det ni gjorde är det jag längtar efter att få göra tillsammans med dig.



                                                          Vi är ett lag, det är du och jag mot världen..
 
                                       


Nu sitter jag här i mitt rum och tittar ut, solen börjar gå ner och ljuset börjar bli med orangeliknande. Det är så mysigt, nu ska man sitta vid något fins ställe med en fin utsikt och uppleva solnedgången. Men jag har många år till att få vara med om det haha..
Men varför ska man deppa hela tiden, vill bara se allt positivt och mår bra! Det är så olika från dag till dag hur  jag mår, ena dagen kan jag mår prima. Det kan kännas som att "livet leker" och att jag är den lyckligaste människan på denna jord men vissa dagar känns det som att ma inte orkar med något mer. Man vill bara försvinna så kändes det för mig idag.
De dagar jag mår prima är oftast när jag får vara med dig Rasmus :$ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0