Söndag

Vilken härlig dag måste jag bara säga :) Vid 10.00 tiden åkte jag och älskling och tvätta hans pappas nya härliga bil sedan åkte vi till Cementa där Rasmus bil står. Måste även säga att Rasmus är riktigt duktig på att köra :D den bilen gick riktigt jävla snabbt asså!..  Vi träffade Rasmus pappa och hans farfar där för dom skulle försöka att få igång bilen. Sedan tog vi en liten promenad inne på området medan de andra mecka med bilen. Mycket där ser ut som övergivna byggnader och där bor nog en och en annan pundare.

Folk har klottrat på väggarna där inne och det är verkligen konst måste jag säga. Jag fårstår att man inte tycker att de ska få klottra överallt men det är tur att det finns ett ställe i Malmö där det är tillåtet. Där inne var det nog inte tillåtet men det var riktigt häftigt. Jag ser det som konst. De som gör det är riktigt duktiga!!


                                              Riktigt skön bil




 Riktigt ful gubbe :)
   



   

När vi varit på Cementa åkte jag och älskling för att kolla när mitt lag spela
match men innan dess bjöd han mig på en mjukglass. Det var riktigt varmt
på läktaren men det var skönt :)..

 

Sedan körde de hem mig eftersom att jag
skulle plugga men de bli inte mycket av det haha. Och nu ligger jag i sängen
och ska snart lägga mig.. Hatar att det är skola i morgon :(

GoooooooodNaaaaaaaaaatt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför spelade inte du??

2009-04-28 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0