Små eller stora bröst?

Goddagens :)..
Sov hos Rasmus igår så jag vaknade upp hos honom, vi duschade tillsammans sedan var det skolan som gällde. EN hektisk dag i skolan. Har stora problem med Etikläraren men nu har man tagit tag i det och jag ska antagligen prata med henne.

Just nu sitter jag och tittar på "Tyra Banks Show". Det handlar om kvinnors kroppar och hur de ska se ut enligt killar. Så de har ett par killar som skulle inspektera några tjejers gumpar men jag såg aldrig vad dom sa om det (åt då hihi). Men nu pratar de om bröst.

Där var 4 tjejer. Två systrar och två kompisar. Den ena systern hade stora bröst (var dock mycket kraftigare) och den andra hade ganska små bröst, samma sak med kompisarna den ena hade stora ( men var kraftigare) och den andra var smalare och hade inte mycke till bröst. De bytte för en dag. Så man linda in de storbystade kvinnorna och satte in inlägg så att de småbystade tjejerna fick känna hur det var att ha större bröst.
Sedan gick de ut och shoppade, de småbystade tjejerna var riktigt glada hela tiden och de tykcte att det var såååå kul att gå ut och shoppa kläder där det var lite u-ringningar, där man såg mycket byst. Och de storbystade tjejerna tyckte inte att det var kul alls att shoppa. De kände att de såg tjockare ut, de kände sig som män, som fotbollsspelare, de kände inte sig kvinliga för fem öre och den ena tjejen klarade inte det hon fick typ panik.

Sedan skulle dessa killarna prata om vad de tyckte om bröst. Och INGEN attraherades av tjejer med en A-kupa!!!!

SILIKON SÄGER JAG BARA!! Nu tycker säkert jättemånga att jag är sjukt löjlig. MEN känner man som jag gör då är det det som gäller.. VIll verkligen inte behöva vara en av som gör det men jag har bestämt mig nu. Vill fan inte gå och må dåligt när det finns ett sätt att fixa det på :D ..


Kommentarer
Postat av: Adam

Riktigt kul läsning! hahaha :)

2009-04-20 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0