Bläää..

Idag har det varit en skön dag.. Vi hade prov på morgonen men jag ska göra det muntligt så jag kom lite senare. När ja kom dit så hade vi 2½ timmes håltimme så vi frågade vår lärare om vi kunde få en hemuppgift så vi kunde gå hem i stället, och det fick vi :D.. När ja kom hem så la jag mig i min säng och somnade, riktigt skönt :)..

Jag är inne i en fas där inte mycket funkar haha men det fixar sig hoppas jag. Mina problem just nu är skolan, kroppen och en sak till. Vill bara att allt ska komma i sin ordning igen, har en sån längtan efter det och hoppas så himla mycket. Tänk om allt bara kunde vara som jag vill att det ska vara! ..

Åh, ja vill bara att allt ska bli bra nuuu!!!


                                     Älsklingen <3


Nu ska jag försöka göra etikarbete om Euthanasi :(


Kommentarer
Postat av: montana

Hej du är söt

2009-04-22 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0