Löööördaaaaag kväll..

Jag har kommit på varför man inte kunde titta på bilderna och nu har jag fixat det så alla bilder plus lite fler är på plats nu :)

Det är lördag och jag sitter här med min pappa och min granne och kollar på Inter mot Juventus och just nu leder Inter med 1-0 och Juventus fick nyss en utvisad.. Så roligt är mitt liv haha. Nej men jag hade en del att göra idag med inget av det blev av såklart, så brukar det bli när jag ska med någonstans ja skiter i det i sista sekund.

Igår var jag inte i skolan på grund av min prestationsångest. Har klarat mig bra nu hela detta året (vilket är lång tid för mig) har gjort alla prov, lämnat in allt och gått på alla lektioner jag kunnat om jag inte varit sjuk. Innan har jag inte gjort det för min prestationsångest. Har skitit i lektioner där vi var tvugna att lämna in saker (ibland för att jag inte gjort dem) och har inte kommit till prov för att jag är så rädd att misslyckas. Misslyckas för mig är att få G förutom i Engelska där blir jag glad om jag får godkänt.
Men igår hade vi Engelsprov och kunde inte sova på hela natten, hade sån huvudvärk dessutom och bröt ihop när klockan börja närma sig halv sju eftersom att det var dax att stiga upp. Jag hade sån jävla huvudvärk, kände mig stressad, orolig och nervös. Så jag sa till mamma och vi kom fram till att jag inte kunde gå till detta prov. Så jag sket i det. Är så gymt besviken på mig själva måste jag säga. Mitt mål var att göra varenda prov speciellt Engelska men det sket sig. Fan också ville verkligen klara det. Detta är kanske riktigt ointressant  men nu har jag skrivit av mig iallafall...

Rasmus ringde och fråga om jag skulle med han och Adam och spelar fotboll så de hämtade mig. Först åkte vi till Hansa där Rasmus fixa med sin mobil och köpte en deo som tillhör hans goda parfym :).. Sedan åkte vi och spelade fotboll. Det var sjukt skönt väder och mysigt. Adam stod i mål och jag hade tävling med Rasmus om vem som kom först till 3 mål men det tog riktigt lång tid. Rasmus vann till slut :( haha ..



Sedan åkte vi hem, åt och tittade på "Så ska det låta" och "Singing bee".. Rasmus somna tidigt så jag satt uppe med hans mamma och kollade på en riktigt bra film.. Att väcka Rasmus är inte lätt haha men det gick till slut.

IDAG har jag varit och masserat Klagshamns A lag igen. Sjukt trevliga människor måste jag säga :). Jag var där 2½ timme innan matchen börja och var där hela matchen så jag var där i sammanlagt 4½ timme. Kul att kolla på matchen men det blev kallt och jag blev hungrig som fan. Matchen blev 1-2 till Lund BK.

Efter det åkte jag hem och så övningskörde jag min syster och hennes kompis till Sibbarp för dom skulle fira min syster där.. När ja kom hem så höll min syster för huvudet för hon har piercat sig i överläppen haha jävla unge.  Hon fyllde 14 förra veckan dessutom Grattis syster :)... Efter det var jag och Rasmus på påskmiddag hos hans mormor :)

Min systers födelsedag


Syster och pappa :)                                                                               

 
                  
                 

                                       Min älskling och jag <3


           Detta är en av de hundar jag och älskling vill ha söt va? :D



Nu sitter jag här och tittar på en skräckfilm helt ensam, pappa har somnat. Det är fan läskigt. Tänk att bli begravd levande :O. Usch!..

Nu ska jag gå upp och lägga mig ska upp tidigt och titta på när mitt lag spelar seriepremiär mot Kvarnby kl 11.00 :D

GOOOODNAAATT

(((( Älskar diiiiiiiiig Raaasmuuus ))))


Kommentarer
Postat av: du vet vem

Ni e bara så fina ihopa!!!du e så söt i uppsatt hår,du e bara så snygg,önskar att ni kunde samsa lite bättre. hur kul e de att sitta hemma med gamlingarna en lördag när man e 18 år????Hur orkar du?

2009-04-19 @ 12:35:17
Postat av: Anonym

Ni e bara så fina ihopa!!!du e så söt i uppsatt hår,du e bara så snygg,önskar att ni kunde samsa lite bättre. hur kul e de att sitta hemma med gamlingarna en lördag när man e 18 år????Hur orkar du?

2009-04-19 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0