Mysig Helg :D

Nu sitter jag framför TV:n och borde plugga men tänkte skriva lite här :D

Jag har haft en sjukt mysig helg. I fredags var jag hos Natali när hon fyllde 18, Grattis gumman :D.. Där var mycket folk som bestod av henne släkt och vänner. Det var jättetrevligt faktiskt och riktigt god mat måste jag säga :). Natali såg ut att bli nöjd med allt och det var ju kul.. Å
kte hem vid halv tre med Anette och Stefan som också bor på Lindeborg (Natali bor i höllviken så det var tur att jag och Emma kunde åka hem med dem).. Och så har jag fått två nya "klienter" .. Anette och Stefan ska jag massera, kul kul :D..

I går (Lördag) skulle jag egenligen med Rasmus och hans familj på två konfirmationer men det blev aldrig av för dom var för mycket folk hehe. Så jag följde med min mamma till min morbror som fyllde år och där var typ hela min släkt. Dom skulle vidare till Dansbandsgalan senare men jag var där en stund sedan hämtade Rasmus mig :)..


                                               Grattiiiis Rolle :D


                                               Mamma och jag


                                                Jag och mormor


                                             Jag och Moster


                                        Jag och Älskling




                



   

Jag sov hos Rasmus så jag vaknade hos honom idag (självklart)..  mysig helg :D




Kommentarer
Postat av: du vet !!

jan du skicka fotot när jag har vinglaset i handen!!Tack ock kram!!!

2009-05-15 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0