02:12

Ja, nu är klockan så mycket som 02.12 på natten. Jag har suttit och tittat på Changeling för första gången. Jag tyckte att filmen var jättebra men vet inte riktigt om jag gillade slutet. Har man suttit och tittat på en film i över två timmar hoppas man iallafall på ett bra slut, eller är det bara jag kasnke?

"Changeling"handlar om en ensamstående mamma vars son försvinner spårlöst en dag. Christine som kvinnan heter som spelas utav Angelina Jolie bestämmer sig för att hitta sin son. Efter 5 månader hittar dom en pojke som sägs vara hennes son Walter Collins, men hon är fast besluten om att denna lilla pojke inte är Walter. Hon lägger ner all kraft hon har för att bevisa detta men blir väldigt illa behandlad. Hon gör allt för att hitta sin son Walter Collins.



Angelina Jolie, vacker i allt!

(Bilderna är tagna från google)

Jag kan definitivt rekomendera filmen. Den väcker mycket tankar och känslor. En rörande film som är värd att ses.

Just nu sitter jag och väntar på Rasmus, får väl se när han kommer haha, satte på en ny film eftersom att vi inte har några kanaler för tillfället. Men det är helt okej för en kväll men sedan SKA kanalerna tillbaka haha.
Gooood Naaaaaaaatt

Kommentarer
Postat av: emma

man får fixa designen i nåt program.

2009-08-04 @ 20:06:36
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0