Bloggdesign???

Okej jag har inte så värst mycket att göra. Hela familjen håller på med pappas förflyttning och så men själv har man ju inte musklerna för en ända möbel haha.

En sak jag velat länge är att ha en egen design som alla andra har på sin blogg. Men smart som jag är så förstår jag ingenting av det där. Någon som vet? Jag vill inte ha denna fattiga haha, jag förstår tyvärr ingenting. Jag skulle vilja ha en sån jättefin blogg ju :( haha



Jag har nyss beställt två klänningar och ett armband från Nelly. Jättefina så jag är väldigt glad över det iallafall..
Inann idag köpte jag e bok som heter "lycka till (sporrande ord på vägen)". Härliga citat i den som jag tänker dela med mig förhoppnigsvis varje dag. Älskar ordspråk och dikter som verkligen får en att tänka efter på livet.


Fick nyss reda på att Johanna håller på och ska ditoxa eller vad det heter. Man kanska ska testa det själv med? Äh, asså jag måste skärpa  mig nu. När det syns att man gått upp i vikt i huvudet är det rent ut sagt KRIS! Kan inte fatta att jag har låtit mig själv gå så här långt :(. F**********************N, hatar detta. Jag kan bara skylla på mig själv och det vet jag om. Men det hjälper inte. Hur får man motivationen? Jag har blivit så sjukt trött av mig och nere det beror ju på att jag äter dåligt och inte rör mig. Vill köpa gymkort på friskis men det är så dyrt :( så vad gör man?

Kommentarer
Postat av: shoeslove.

denna designen var jätte söt!

2009-08-03 @ 20:04:13
URL: http://skonarkoman.blogg.se/
Postat av: Elias

Du verkar vara en sådan, underbar tjej som har allt det man önskar. Du är söt, du verkar vara väldigt smart, du har ett stort hjärta, åh man blir ju beroende av dig!

2009-08-03 @ 22:27:26
Postat av: Sanja

vaddå köpa gymkort på friskis? Du ska ju köpa på Goodshape där jag jobbar!!!! :O svikare! haha

2009-08-04 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0