Bulgarien

Jag har så mycket bilder från Bulgarien och kan inte lägga in alla i ett inlägg, men jag lägger in några idag sedan fyller jag på lite varje dag hade jag tänkt.

VI hade inga bilder från flyget. Vi kom fram vid halv elva, då gick vi en runda och tittade och omkring nästan en hel dag. På kvällen åt vi något gott och satte oss på en bar. Där tittade vi på fotboll och tog vars en drink, den var såååå
goood!



   




(Dag 2 ) Ölen kosta cirka 7 kr. Rasmus börja redan på dagen haha


Härligt ställe, men det låg så att man knappt såg de tyvärr..


Där var helt stilrent och fint :)


Ralleballe på vår egna lilla barrunda :P




Här var lite bilder från de två första dagarna, det blev bara roligare och roligare sedan. Dessa dagarna var mysdagar sedan börja det roliga med festandet haha :D

Idag var vi iväg en runda, köpte lite saker. Jag köpte två mjukisbyxor, ett bar skor som ja kan träna i, två par finskor och ett linne. Det är så roligt när man hittar saker hihi. Men nu ska jag gå och ta det lugnt och umgås med min syster sedan kommer kanske min älskling. GoooooooooooodNaaaaaaaaaaatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0