F*ck Buddah

Ikväll satt vi och förfesta här, 6 st. Sedan skulle vi till skeppsbron men där var tydligen 25 + och vi hade kommit in men vad ska vi göra där med sånna gamlingar? så vi stack till Buddah där vi skulle komma in före allt plus att jag och Johanna skulle få komma in gratis. Men NEJ, jag hade glömt mitt körkort så klart. Har aldrig glömt mitt innan. Men hade mitt körkorts bevis med mig, men han bara hånade oss och sa att "vad F*n  tror ni, ni kan gå". Vi känner människorna som har cluben den kvällen och ändå kom vi inte in. Först fick vi stå i kö och när vi kom fram kom vi inte in.

Hade vi stuckit tidigare hade vi kommit in på Crown GRATIS allihopa. Vakterna på Buddah är helt ja jag ska inte säga mer. Dom släppte in sånna '''''''''''''''''''''''''''''''''' tjejer! så ARG jag är just nu :@

SKANDAL kväll. Men vi hade kul här hemma iallfall haha :D. Jag och Johanna är oslagbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0