Fredag

Då var det fredag :) snart dax ju!
Idag har jag och Rasmus varit och fixat så att vi fick våra biljetter utskrivna, sedan åkte jag och massera i Tygelsjö. Och så jättesnäll som  Anette är så fick jag lite extra av henne nu innan jag ska resa <3. Sedan åkte jag hem och tog det lugnt, somnade faktiskt.

Vid halv sex tiden kom Johanna till mig. Så hjälpte jag henne med vad hon skulle ha på sig så fixade hon sig hos mig för ikväll ska hon till Åhus med killarna men jag och Rasmus hinner inte följa med blir lite tight eftersom att vi ska på bröllop i morgon och behöver fixa saker och så till söndag.

Nu ikväll ska jag vi ut och äta middag sedan blir deet BIO, Sommaren med Göran är filmen vi ska se..


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Taack ska du ha :).



Hihi jadu, det gäller väl att öva :) Men designadinblogg.se är en bra blogg för grunder i design! Kram

2009-08-12 @ 00:46:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: emma

skiiit fin design patricia:D!

2009-08-12 @ 14:11:36
URL: http://skonarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0