Heeemmaa...

Ja, då kom jag och Rasmus hem i lördags från Bulgarien, Sunny Beach efter att ha varit borta i 13 dagar. Finns så mycket att säga och berätta men det gör jag inte från jag har fått kabeln så jag kan lägga in bilder för det är bilderna som jag tycker är det roliga.

Idag började jag skolan, kändes lite spännande innan man kom dit för man har laddat ganska mycket för ett sista år. Men när man väl kom dit så var allt vanligt igen. Jag bara älskar min klass så mycket, nej fy f'n. En klass man trivs i är guld värt. Nu var det inte lika roligt att gå till skolan mer när man träffa alla dessa underliga människor som gör och säger allt man inte ens orkar lyssna på. Har de inte mognat något på de andra två åren? Svar: NEJ!

Idag ska vi äta god middag, jag ska ta det lugnt eftersom att jag är sjuk. Det är jättefint väder så det är  lockande att gå ut, men jag orkar inte gå långt för jag har inte mycket krafter kvar i min kropp!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0