Helg, Skola

Varför bloggar jag?
Jag bloggar för att jag tycker att det är kul att skriva av sig. Men jag är inte så duktig på att göra det alltför ofta haha. Men att göra det lite så ibland är kul. Och som jag sagt innan så finns det så mycket man vill skriva men vissa saker är något man håller för sig själv.

Men iallafall så nu har vi börjat med projektarbete i skolan. Vi har tänkt att göra ett ganska stort projekt där vi kommer starta en blogg för att försöka nå så mycket människor som möjligt. Jag ska senare berätta mer om det när vi är hundra på att det blir av men det verkar ganska poitivt hittills. Lärarna tror på oss och det ger en bra med självförtroende :)..

Jag har varit med Rasmus hela helgen, vi har haft det hur mysigt som helst. I fredags var vi på kräftskiva med min släkt och i lördags var vi i Trelleborg på nån marknad, sedan åkte vi och handla gott för att åka hem till mig, titta på film och badaaaaa :D (vi var hemma själv). Sjuuukt mysig kväll :D..

Bilderna från Bulgarien håller jag på att lägga upp på Facebook. Ska försöka lägga in lite här med men jag är seg nu när skolan är igång igen.

Här är bild på när vi var och åt glass på Kanalkiosken i Höllviken/Ljunghusen




MYYYYYS






Jag håller på att lägga upp bilder på Facebook men f'n vad det ska ta lång tid och det funkar inte med jämna mellanrum :(. Sjuuuuukt jobbigt är det, men vilket tålamod jag haft. Har ändå lagt ut många bilder nu. Är nästan stolt ahahah...

Just nu sitter ja o lägger in bilder och väntar på att Rasmus ska höra av sig eftersom att ja ska hämta honom :). Han har varit på MFF matchen men jag har ingen aning om hur den gick och vem som vann haha. Nu ska ja försöka skriva här lite oftare för det är ett bra sätt att tänka igenom sin vardag och vad som komma skall :D.




Kommentarer
Postat av: Anonym

När man ser er så här tillsammans så önskar jag ER allt gott!!Vårda ert förhållande så kan det bli hur bra som helst!!!

2009-09-01 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0