Massöööör: Patricia Kaivo-Oja ;)

Igårkväll var ganska sjuk, och jag var grymt arg haha. Louise kom till mig på natten och ville sova hos mig så det gjorde hon. Vi prata ut lite och så, så nu är allt grönt igen :).

Sen skulle ja upp idag och åka iväg med Klagshamn till Höllviken för att massera dom innan matchen. Det är alltid lika kul för alla är så trevliga och roliga, de vill verkligen att man ska känna sig som en i gänget :). De ska ha lagfest ikväll och vi är bjudna men det verkar inte bli något för vår del.

Jag älskar verkligen att massera. Eller jag vet inte riktigt om det är att massera jag älskar utan det som gör att det är så roligt är att träffa människor som inte vet någonting om en utan är bara så glada och trevliga mot en. Alla har sina historier och vissa delar gärna med sig av sin egna erfarenheter. Man lär sig så sjukt mycket om människan och hur olika vi alla är, man kan lättare förstå andra människor i sin omgivning bara av att lyssna på allt ens klienter har att säga. Nej det är verkligen guld värt!



Hade inget att göra medans jag satt i bilen, detta är den fina tröjan vi måste gå med :P

Omklädningsrummet där det händer haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dej Patricia! var rädd om dej och ha riktigt roligt, du verkar ha skoj med Johanna! kram

2009-08-01 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0