Sjuuuuk

Usch, idag vaknade jag och hade jätteont i halsen. Samtidigt så har jag fortfarande huvudvärk, hosta så att jag nästan spyr och är jätteförkyld. Men vi hade bara två lektioner, sån tur var blev jag körd till skolan :). Känns kul på något sätt att vara tillbaka men vad har hänt med min klass, ingenting. Dom är korkade, jobbiga och sååååååå omogna.

När ja kom hem somnade jag hehe. Har inte kunnat sova bra inatt pga hosta. Hela min kropp är helt avslagen, jag orkar inte mycket nu. Så det är ganska jobbigt att sitta i skolan. Emellanåt svettas jag och sedan fryser jag. Men jag var inte sjuk tydligen. Var och kollade mig igår, så ingen kan säga något om nån svininfluensa hos mig inte :D.

Nu ska vi iväg på lite ärenden, får se om jag orkar haha. Men sedan när jag kommer hem ska jag lägga in bilderna från Bulgarien på datorn. Dagen innan Bulgarien var vi dessutom på bröllop. Här är två bilder som jag kopierat, men ska få resten sedan så då lägger jag in dem med. För jag älskar bilder :D:D

I Torsdags hade jag och min älskade varit tillsammans i 2 år förrsten <3


Här är jag Rasmus hans lillasyster Linnea och hennes pojkvän Douglas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Patricia du har verkligen stil, så tjusig du är!

2009-08-25 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0