Söndaaaag

Usch.. Jag mår inte bra idag. Känner mig helt slapp i kroppen och har sån huvudvärk känns som att jag ska bli sjuk. Igårkväll åkte jag till Sibbarp där Rasmus kära morbror Jonas som hade fått sin svensexa hela dagen. När jag kom dit var både tjejerna där och killarna. Alla var verkligen jätte trevliga :D. Sedan fick jag några fina ord av Jonas hihi. Tack så mycket Jonas :D


Malins lilla present


Jag sov hos Rasmus men kunde inte sova så värst bra.

Vakna av att det var sååååå varmt. Sedan har vi varit där hemma och tagit det lugnt hela dagen. Sedan kom mamma och dom och hämta mig så åkte vi och åt. Nu ska mina syskon till pappa och ska sova där medan jag och mamma stannar hemma för att hyra film och mysa. Hoppas på att Rasmus vill komma hit också, men det blir väl inte så.

Vi gick en runda i Katrinetorp


      Mysigt ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0