Tisdag

Känner mig fortfarande sjuk. Är lite hängig och så, ont i halsen och näsan sviker mig. Idag vaknade jag bredvid min söta pojkvän. Senare åkte jag till stan med Johanna. Jag köpte en jättefin klänning men ska lämna tillbaka den igen dock av personliga skäl haha.

Sedan träffa jag Rasmus igen och vi åkte hem till mig och vi deckade ganska snabbt haha. Och nu på kvällen körde jag till Johanna. Vi tittade på Allsång på Skansen sedan Hajen tre. Hajen tre är såååå datagjord, men den är så gammal så det var väl häftigt på den tiden haha.

Efter Hajen 3 körde jag hem igen och satt och prata lite med mammsen. Min lillasyster Jessica på 5 år fick migrän idag så kräktes. Den lille stackaren får det lika jobbigt som jag med huvudvärken.

Klockan är mycket, har inte varit hemma så mycket idag så det har inte blivit så mycket av att skriva idag. Men får bättra det i morgon och då fortsätter jag med citaten från min kära bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0