Onsdag

Då var det onsdag kväll, vilket innebär endast två dagar till i skolan sedan blir det lite vila :). Rasmus kom till mig i natt vid 02.00 tiden och jag blir ju så klart alltid lika glad. Jag älskar att sova tillsammans det är så mysigt och härligt, nackdelen är att det blir dubbelt så svårt att gå upp på morgonen eftersom att man har det så bra där i den varma famnen.

Det var väldigt kämåigt att sitta i skolan idag, hade såå ont i halsen, huvudet, var så slö och näsan bara rann. Men jag klarade av ännu en dag som sjukling i skolan :). Enligt lärarana är det ju trots allt "Bara en förkylning", ja det är dte kanske men usch vad jobbigt det kan vara.

Jag lägger in de flesta bilderna från Bulgarien på Facebook men ska lägga in lite här med så klart :)

Här var första kvällen vi var ute och festa. Vi köpte biljett till "Den glade Viking", då fick man en barrunda som bestod av 5 barer, 5 drinkar, en T-shirt och inträde. Denna gången fick alla vita tröjor så typ alla gick med vita tröjor. Det var riktigt roligt.




Rasmus beställde in en "Bucket" Riktigt bra grejer haha

Sluuuuut









Hahha var bara tvungen :D




Nej nu orkar jag inte mer haha.. GOOOD NAAATTT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0