Bildeeeer..

Idag har jag och min lilla tjockis varit grymt duktiga och pluggat. Lärde oss i princip allt på 20 min, jag är så stolt över oss är inte du Johanna? :) Jag har även varit med mamma och Per och handlat lite frukt och grönt. Vi har käkat en god middag och efter det gick jag för att massera och det var längesedan..

Lade nyss in bilder från min mobil på datorn och tänkte dela med mig lite av vad som hänt de senaste två tre veckorna...

Denna bilden bjuder jag på haha .. Baraför att jag är så bra på att ta bilder på mig själv, Visst Carro? hahaha


Fix inför kvällen...

Min sötnos som liten :D så jävla gullig <3
     
Körde mammsen och dom till Tingvalla. Vi stanna och det blev lite dans bland bönderna, kan inte göra mer än attt skratta. Det är ett ställe med blandat vuxna och ungdomar. Ja, det måste upplevas för att förstå haha


Vi hade nyss bett Per att ta bild på oss så vänder han Kameran och tar bild på sig själv. Vi brast i skratt haha.

Här är resultatet av Pers bild på oss. Man kan inte göra annat än att skratta :D



Myyyyyspyyyyyyyys

Neeelllyyy får Bebisaar :)

Bebis 1 av 6

Nelly och Bebisarna.. Såååå sööötaaa

Gulleplutten..

så fiiint..



Så söt liten skit. hahaha


Väldigt blandade bilder men ja. Det är alltid kul att titta på bilder :)
Nu ska jag hjälpa min syster att plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0