HELGEN

I fredags skulle vi till hipp men det blev crown. JAg hade såååå sjuuuukt roligt i fredags. Kan ha varit den roligaste kvällen på väldigt länge till och med :).. jag säger bara JOHANNA <3

Kom hem vid 5 då "praktikanten" (Per) hämta mig haha sedan väckte dom mig 6 för vi skulle till ullared. Jag somnade snurrig och vaknade minst lika snurrig haha kul var det. Men det blev en grymt jobbig dag på ullared måste jag säga. Men det stoppar inte shoppingen så klart haha.

Efter ullared satt jag hemma, tog ett väldugt mysigt bad med tända ljus dofter och så. GJorde vid mig i lugn och ro sedan kom jag på att jag ville följa med till Crown så det gjorde jag. Sedan kom även JOhanna dit, vi hämta min kusin på Törringe sedan åkte jag hem och nanna. Fick sms vid 04.00, då kom Ralleballe och hämta mig..

Nu har jag suttit och pluggat satan, känner mig så duktig haha. Nu ska jag titta på TV och vänta på samtal. Kanske blir att sova hos Rasmus ikväll? :P

Lägger in bilder när jag har min egen dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0