Hipp ikväll :D

Så då har man varit duktig nästan hela veckan vad gäller mat. Har ätit rätt så regelbundet och bra mat vilket jag är stolt över. Läsk är det jobbigaste för det är det jag känner mest suget för. Men jag har faktiskt sagt nej till det, fan vad jag är duktig.

Idag har jag varit i stan med Johanna och hittade en söt liten klänning som jag köpte. Har nyss duschat så nu sitter jag och väntar på maten och Johanna. Ikväll blir det Hipp vilket ska bli väldigt roligt. Ser verkligen fram emot det idag faktiskt.

Vi ska sitta hemma och förfesta själva till Idol förmodligen haha. Sedan träffar vi alla flickor på Hipp :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

v grattis och lycka till i fortsättningen!!!

2009-12-06 @ 08:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0