Trööööttt

Jag tror att min dator kraschat :O. Jag hoppas inte det för den är superduper viktig och jag har absolut inte pengar till någon ny dator!..

Har pluggat nu känner mig jätteduktig faktiskt. Skulle börjat på massagen men får väl se hur det blir med det, klcokan är ändå 23.00 nu :O.

Jag och Jojjo har gjort vårt How to do lista nu. Vad vi inte får äta och satt upp lite mål och så. Det känns lite jobbigt men vad fan måste skärpa mig vilket jag sagt i ett halvår nu. Kollade på bilder med min syster från  förra året och HUR kunde jag ens tänka på att klaga? Önska verkligen att jag hade den kroppen nu. Varför är man aldrig nöjd?

Har nyss gjort en inlämningsuppgift som handla om oss och den tredje världen. Där man riskerar sitt liv varje dag för att få tag på mat och tak över huvudet medan vi här gör allt för att låta bli att äta för att bli smalare och klagar på att vårt hus/lägenhet är för liten för att det inte får plats med den största platt TV:n. Nu får vi börja tänka om!

Nej, nu tänkte jag kolla på massagen sedan nanna.. SKÖÖÖÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0