Båstad <3

Jag är helt slut idag!
Igår åkte jag med min kusin, Linus, Malin och Dalle till Båstad. Jag körde eftersom att tågen gick väldigt sällan och sluta gå tidigt. Så jag offra mig att köra. Men då betalde de andra min resa och inträdet på Madison.
Jag har aldrig varit i Båstad så jag blev helt förälskad i den lilla staden. Där var så sjukt mysigt. Det är verkligen ett ställe att åka till med sin käraste hehe. Vi gick en runda i hamnen och sedan till en Pizzeria. Där vi alla åt och satt och pratade. Sedan tog vi oss ned till vattnet och klättrade ned på stenarna för att de skulle ha någonstans att dricka. Vi såg solen gå ned och ja allt var bara så mysigt. Skulle haft min älskling med bara för då hade det blivit helt perfekt.

Jag hade sån fruktansvärd huvudvärk och blev lite nervös för att gå in på Madison där det är högt ljud och starka dofter vilket gör min huvudvärk mycket sämre. Dalle fixade så vi kom in VIP så vi var i ett sånt annat rum. Och jag det var det sjukaste. Även om jag inte drack och hade världens huvudvärk så hade jag SÅÅÅ roligt :D Hela stället var så mysigt!!!

Där nere i VIP rummet var där någon sm fyllde år och de var från malmö. Sjukt trevliga och dom bara bjöd på en massa dricka. Det var ju inga billiga grejer heller. Jag och Mollan dansade och hade roligt hela kvällen. Dom stängde klockan tre en liten stund innan blev Linus utslängd haha :P. Därefter gick vi till bilen som tog hur lång tid som helst för Malin, Linus och Dalle. Jag var nervös för att köra hem med tanke på min migrän. Jag får spänningar från nacken till tinningarna som spänner i mina ögon och jag kan få svårt att se. Vi kom inte därifrån från vid halv fem tiden. Men det gick verkligen bra.
Jag var riktigt trött på hemvägen men det var ljust ute så det kändes bättre i ögonen. 
Vi lämna Dalle sedan Malin och Linus och så raka vägen hem. Men då var jag helt pigg igen. Jag var hemma halv sex eller sex sedan vaknade jag igen vid tiotiden. 

Båstad <3


Hamnen








Okej den märkligaste människan jag träffat :S


Så mysigt :D










Tobbe, Labinot och Dalle haha :D


Okej linus? haha


Liten flaska ? haha


Dom var helt extalterade över den j*vla Champagnen haha


Kommentarer
Postat av: Isolina

var labbe där? :D

2009-07-12 @ 23:30:02
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Linus

2009-07-14 @ 22:58:42
Postat av: Linus

TAck för att du körde fram o tillbaka =D Riktigt najs... Riktigt sjuk natt :D

2009-07-14 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0