Bröllop

Mormor gifte sig :D
Jag visste inte vad som skulle hända
det ända jag visste var att jag skulle vara klar 11.45. Mormor bad mig att köra så jag hämtade dom. När dom kom in i bilen var dom riktigt fintklädda. Så säger dom att dom ska iväg och gifta sig. Jag blev helt paff, det enda jag sa var att jag hade fel kläder på mig för jag hade svarta kläder haha. Så vi åkte till Stadshuset för att viga Mormor och Christer. Det gick snabbt och lätt.

När vi sedan skulle fota dem stod en vit Limousin bakom. Vi trodde att det var någon annans och mormor sa hela tiden "Fota oss med Limousinen i bakgrunden." När det sedan var klar fottat sa min moster att det var den Mormor och Christer skulle åka. Dom trodde knappt det och inte jag heller för jag trodde att ingen visste om giftemålet. Så som åkte runt i den och så träffades vi i västra hamnen och tog lite foto sen hem igen. För att umgås, fira och ÄTA haha.

Rasmus sov till klockan 17.00 idag, ändå försökte jag väcka honom hela tiden. Till sist kom han upp, vi åt tillsammans med släkten och  nu är vi hos mig och väntar på Matte för att sedan dra till Höllviken på förfest och därefter ge strandbaden en andra chans haha.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0