Falsterbo?

Här sitter jag och väntar på att mormor ska ringa och säga att dom är klara sen ska vi iväg, vart vet jag inte :D.

Igår var vi i Falsterbo och skulle dansa och ha kul men det blev inte så mycket med det. När vi kom dit var där typ ingen kö. Vi gick en runda runt kampingen, där var sjukt mycket folk. Mycket av folket som var runt om bestod av 13 till 16 åringar. Det såg så ut iallafall. Massa småbarn som sprang runt och var hur fulla som helst. Jag förstår inte hur dom kan få vara där, eller deras föräldrar vet väl inte mer än hälften. Tyckte det var ganska så sjukt. Man fick nästan leta efter någon i ens egen ålder. Men nära tältet var alla äldre.

Kön in var gigantisk på alla håll. Alla tryckte på hela tiden och till slut så ramlade cirka 20 pers och längst ned i högen var ett par tjejer som bara skrek. Allt var helt hysteriskt. Folk som bråka i kön och dessutom runt om. Vi stod aldrig i kön för vi kände att det inte var lönt. Man kommer skada sig i den kön och det hade tagit minst en timme att stå där.  

Jag och Rasmus gick runt och hade det trevligt haha. Vi pratade med folk och tittade på hur alla betedde sig. Vissa av Rasmus kompisar gick in och andra åkte hem. Så kvar var bara jag och han. Vi hade det relativt trevligt ändå tycker jag. Hemskt att se människor som inte riktigt kan hantera spriten.

Ja, jag drack inte för jag körde som vanligt. Annars hade vi fått ta bussen och det är jag inte så glad över att göra. Men man kan ha roligt ändå så klart.

Idag blir det möjlige Båstad eller så tar vi oss till Falsterbo igen men då går vi in när där inte är så mycket folk.

Tog inga bilder från igår faktiskt. Men det får jag väl göra idag då :D

Kommentarer
Postat av: Isolina - stå upp för den du är

Har hört så mycker skit om Cypern, kankse därför :( åker hellre till Magaluf eller nått :) <3

2009-07-18 @ 13:14:34
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Är Megastolt över dej!! skötsamma tjej!! Säger som Isolina!!!

2009-07-19 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0