Falsterbo

Gårdagen var ganska så sjuk faktiskt. Dagen började med att min kära vän Isolina fråga om ja skulle med till Bo01, så jag hämtade henne sen åkte vi dit. Där satt vi och pratade och kom överens om att vi skulle dra till falsterbo på kvällen och festa. Snäll som jag är så erbjöd jag mig att köra :).

Så jag och Isolina åkte hem till mig, jag duschade och så sedan stack vi till henne och gjorde vid oss. Isolina hade stora problem med vad hon skulle ha på sig och det kan jag förstå med tanke på hennes urval. Vi hade på musik och fjantade oss ganska mycket men det är riktigt kul ibland.

Sedan kom Sara och Johanna. Vi blev så småningom klara allihop och körde sedan till Dalle som hade förfest. Där var mycket trevligt folk och man har alltid roligt med dem <3. Vi satt där och hade en grymt intressant diskussion om hur människor kan förändras framförallt man själv. Och hur stark man kan bli av att gå igenom jobbiga processer. Jag älskar att sitta och prata om allt sånt så klart.

Vi körde till Falsterbo vid elva halvtolv tiden. Först till kampingen och där var riktigt mycket folk men Isolina fixade VIP på strandbaden så vi kom in gratis där. Så vi åkte till strandbaden men där var helt dött så tillbaka till kampingen där hon fixade in oss snabbt med, även där fritt inträde :D.

Vi dansade och hade kul, satt ned och prata och så. En trevlig kväll med underbara människor. Sedan fick jag köra två gånger fram och tillbaka till falsterbo för min kusin och dom skulle också hem. Men fick ersättning för körningen. Det var lite jobbigt för helt plötsligt var det en bil som körde efter oss vart vi än körde så vi fick köra sånna omvägar. Var hemma klockan 05.00 till slut. Och när jag kom hem låg Rasmus i min säng och soooov!

Jag och Isolina i bilen haha


 



Sara och Johanna <3


Det var vi fyra som hade en relativt trevlig kväll tillsammans. En ganska sjuk kväll haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0