Festa ikväll :D

Ikväll blir det att festa. Vi är några stycken som ska ut, först förfestar vi hos mig sedan blir det antingen Crown, Buddah eller Skeppsbron. Ska bli mycket trevligt. Snart är Johanna här ju :D.

Innan idag gick vi en runda på Mobilia och hitta våra älskade jackor, så vi köpte vars en hihi. Sedan åkte vi hem och så hämtade vi mamma på svågertorp och nu är hon hemma, wiiieee.. Haha och Johanna tog med våra pizzarester och åt dom i bilen haha





Pappa har nu fått sin lägenhet så han har hållt på med att köpa saker till den hela dagen. Så bjöd han hem mig och mamma på fika och där var även mina andra två systrar. Så vi satt där och hade det trevligt, väldigt fin lägenhet faktiskt. Sedan åkte vi hem och tittade på allt saker mamma köpt till oss. Jättefina saker, massa armband, örhängen, fotlänkar och en klocka :D.

Caroline och Jessica blev jätteglada när mamma kom hem :D


Pussgurkorna


Viiiii, jag ser ut som en liten flicka men skit i det :D

Flickorna i familjen






Nu har jag duschat och sitter här och skriver. Johanna är som sagt snart här så får väl gå och fixa mig nu.. Ha en bra kväll för det ska vi ha, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0