Godmorgon

Rasmus åkte till jobb vid halvsju tiden. Snäll som jag är så går jag alltid upp med honom medan han fixar frukost och tar med lunch. Sedan blir det pussen hejdå. Drömde en riktigt jobbig dröm som får mig i dålig stämmning när jag vaknar. Känner mig då lite ledsen och orolig men det var bara en dum dröm som kändes så verklig.

Jag vakna sedan vid halvtolv då väckte jag min älskade syster. Så vi gick ned och nu tittar vi på film haha. Jag tycker om att vara med min syster, så är det bara. Vi sitter här och tar det lugnt och det är så skönt. Natta har smsat mig hela  morgonen och hon är verkligen galen. Hon vill dra iväg långt bara så från ingenstans. Men det blir inget av det haha.

Nu ska vi KÄKA och bli feta :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja , var rädd om henne!!!

2009-07-21 @ 20:28:03
Postat av: CAROLINEKAIVO-OJA

AWW ! jag älskar att vara med dig också <33

2009-07-28 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0