Härligt

Vilken härlig sommardag. Idag vakna jag av att mamma skickade sms klockan halv åtta och frågar om jag och Carro ska med till stranden och visst ville vi de så vi åkte vid niotiden. Så handla vi frukost på vägen. Vi åkte till falsterbo som vi verkligen älskar. När vi kom ner där var där inte mycke folk, men vädret var skinande och havet var stilla. allt var så mysigt. Vi satte på musik, prata lite och badade. Sedan kom mer och mer folk.

Jag träffa Johanna och Anneli där :)..

Jag badade faktiskt, ganska länge också för den delen. Och gud vad stolt jag är ;). Vi hade med min älskade kamera och pappa fjollade sig ganska mycket haha och allt fick jag på bild.

Sedan kom ja hem och så somnade jag. Sedan körde jag pappa till jobb för att kunna ha bilen. VI åkte till barabadet där mamma, jessica och karin var.
Där vi träffade på en riktigt konstig människa haha, helt störd var han :P..

Skulle egentligen vara med Rasmus på kvällen men han har inte hört av sig så antar att det inte blir något!

Nu ska jag och Carro hämta pappsen, sen ska dom ta ett kvällsdopp haha..

Lägger in bilder från dagen sedan!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0