Hejdå Mammsen <3

Idag lämnade jag och Rasmus mamma på Kastrup. Tråkigt att hon ska åka. Vi båkar mycket men hon är är en stor del av mig så jag blev ganska ledsen när hon skulle åka. Just nu känner jag att ja vill ha min mamma nära mig. Efter det körde vi hem och så lämnade Rasmus mig sedan körde han till jobb.

När jag kom hem åkte jag och köpte bröd (är hemma själv nu). Sedan åt jag lite och deckade ganska snabbt. Klockan elva var det massage som gällde så jag åkte iväg och masserade två stycken. En tolvårig flicka och hennes moster. När jag kom hem la jag mig i soffan och tittade på Tv och jag somnade igen haha. Så trött jag varit idag. Men det är inte så konstigt när man har en pojkvän som är över pigg på natten och väcker en med jämna mellanrum haha.

Nu har jag solat lite och precis duschat. Snart kommer Rasmus hem och så ska vi laga mat tillsammans sedan blir det väl bara myspys ikväll antar jag :)..

Och nu kom han hem.. HAJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0