Helg

Då var det lördag och här sitter jag i mjukiskläder och har precis duschat. Det är riktigt skönt att ta på sig när man duschat och känner sig så fräsch. På förmiddagen idag masserade jag Robin, Felicias bror som kanske kan fixa så att jag masserar hans lag vilket jag blev väldigt glad över sedan har jag och Rasmus varit med pappsen och handlat kuddar, täcken, kaffekokare och allt sånt man behöver när man ska flytta. Sedan handla pappa lite kläder, byxor och två fina tröjer. Jag och Rasmus ska på bröllop den 8 Augusti så vi försökte hitta en slips som passar till min klänning, och vi hitta en som var ganska bra i färgen.
Det blev Pizza till middag idag. Inte bra jag vet men så blev det hehe. Mätta och belåtna blev vi alla helt sega. Nu får vi väl ladda för kvällen som ser ut att bära mot Helsingborg :)

Igår var vi ute förresten på Barcelona där vi träffa några man inte träffat på länge så det var riktigt trevligt. Bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0