Helsingborg och Halmstad

I Lördags var jag Johanna,Dalle, Phille och Kalle i Helsingborg på festivalen där. Det var fint väder när vi åkte dit och vi trodde att det skulle förbli så men ack så fel vi hade haha.



Innan vi åkte fick vi tanka, det är denna mycket härliga bil vi driver runt med <3


Jag och Johanna haha inte bästa bilden men skit i det :D


Jag och Johanna gick på ett håll och killarna på ett. Men när vi sedan skulle hitta dem igen så var min förklaring "Vi är vi luftbollarna med människor i som finns på vattnet" (inte bästa förklaringen men haha) så svarar Dalle " Är du full eller?, du skulle ju inte dricka" haha.. Men det verka riktigt kul, lite läskigt men roligt. De tog ut luften när en ny människa skulle in, Men tänk om de går i sönder i vattnet ja då sjunker människan och kommer ingenstans så det verka lite småläskigt.


Vi igen <3


Alla tre är nästan 190 cm långa så det kändes som att man gick med sånna
vakter haha. Och alla hade likadana jackor fast Dalle hade i vit. Så ball det såg ut.
(Johanna är kort annars men med dom bakom sig blir hon ännu mindre haha)


Så fn vägg, och vi bad Phille om en sak, att ta ett foto men det gick inte så bra :P
'

Tittaaa :D:D


När vi åkte hem hitta vi riktigt roliga skivor "A*teens och Hits for Kids"
ALLA sjöng, ja det var så sjukt roligt. Hade kramp i magen efter :D


Igår var vi i Halmstad och tittade på MFF som ÄNTLIGEN vann :D





Lite mysigt ju :)


My och Andreas, gulleungarna :D


En trevlig kväll i Hamlstad med My Andreas Petra Jag och Rasmus. Ännu roligare att MFF vann. Efter skulle vi egentligen till Etage men jag och Rasmus strunta i det så vi åkte hem till honom och mös lite sedan somna vi. Upp tidigt som vanlig för han skulle jobba så körde jag hem. Jag åt lite sedan somnade jag och jag blir så trött så jag somnade snabbt och sov länge. Så seg man blir!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0