Måndag

Då har ännu en ny vecka börjat och det innebär en vecka närmre skolan tyvärr. Idag har jag bara tagit det lugnt. Mådde inte så bra igår haha så sov ut riktigt idag. Igår var jag med Rasmus hela dagen. Vi var mest hemma hos honom sedan åkte vi hem här och kolla film och sov här. I morse stack han till jobb och nu sitter jag här och tittade på bilder från bröllopet. Så jag tänkte lägga in lite bilder :)






Haha mormor bad mig att ta bild med Limousinen i bakgrunden. Här kan man
se hur gärna hon skulle vilja åka i den haha. Och det fick hon också :D



Närbilden där ja :D





Har så mycket bilder men denna är ett bra avslut :D


Idag blir det MFF matchen :D



Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina foto!! Hög tid att göra lite sittups!!! Kramar!!

2009-07-20 @ 19:59:06
Postat av: emma

så fina kläder hon hade på sig:)! o skitfina bilder förresten!

2009-07-24 @ 22:45:09
URL: http://skonarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0