Massage..

Så nu har jag varit och masserat. När jag kom ut till bilen för att köra iväg "bad jag till gud" haha att där inte skulle vara någon gul lapp eftersom att jag glömde att flytta bilen igår. Och när jag kommer fram till bilen ser jag något litet gult "F**********N också!!! Så jag stack iväg för att massera så att ja kunde betala bötern på 300 kr. Det är inte så mycket men tänkte åka och shoppa idag. Men nu äterstår baa 300kr och det får jag inte så mycket för haha.

När ja kommer hem så sitter vi och snackar om det. Så säger min syster att hon satt klockan för att flytta bilen. När den ringde i natt fick jag damp och fråga henne "varför har du satt klockan" för hon stängde aldrig av den. Haha hon svarade mig att hon inte visste och nu står jag här och är 300 kr fattigare.



Igårkväll hyrde jag och min syster tre filmer. Men vi såg inte en enda. Vi satt ute och prata med Sofie och Emelie ganska länge så det var läge att gå och lägga sig när vi kom in igen eftersom att ja skulle upp tidigt och massera.

Nu skulle ja egentligen iväg och shoppa men har inte humör till det haha. Men människorna man masserar dom gör en på bättre humör. alla är så trevlig så man blir så glad :). Det är alltis kämpigt att ta sig upp på morgonen och åka dit. Men efter ångrar man inte det en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0