Ny vecka

Jaha då är det början på ännu en ny vecka. Sommarlovet gå snabbt!
Jag har ingenting att längta till denna sommaren ändå går det väldigt snabbt. Känns konstigt att inte jobba när jag har jobbat varenda sommar sedan jag var 14 år. Men samtidigt så är det så sjukt skönt.

Jag har så sjukt mycket tankar om allt möjligt. Kan gå och tänka på det och det kan bli riktigt djupa saker men sedan när jag kommer hem och ska skriva om det finns det inte kvar i mitt huvud längre. Jag har så mycket jag vill skriva här, så mycket tankar och funderingar men dom försvinner snabbt.

Ikväll blir det förmodligen Falsterbo. Har inte varit där innan när det har varit Horse Show. Men hörde att det var Etage också idag?. Ja vi får se, något kuligt blir det iallafall. 

Men nu får jag väl ta och göra någor med mitt liv haha :D..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gör något riktigt bbrraa, frmför allt något roligt!!!

2009-07-13 @ 18:22:25
Postat av: Isolina

Det var sjukt skoj vissa stunder iaf! Dett får hända fler gånger :)

2009-07-14 @ 16:53:14
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0