Onsdag

Okej min dag är inte så intressant.
Mådde inte så bra när jag vakna men när jag kom iväg och massera blev jag genast på bättre humör.Människor som är så trevliga och som verkligen öppnar sig för en. De får en på andra tankar. Det ären av orsakerna till att jag älskar att massera. Man träffar människor med olika historier och får glömmasin egen för en stund.

Jag har kollat på Tv ganska mycket idag. Skulle egntligen iväg med min kusin och dem men orka inte.Jag tittade på Bachelorette. Haha, ganska löjligt program om man tänker efter men jag älskar sånt.Allt som har med kärlek att göra. Att titta på ett sådant program påminner en om hur mycket man älskarkärleken!.

Alla killarna beundrar DeAnna så mycket och dom tittar på henne som om hon vore en ängel sänd frånovan och de uppskattar varenda minut med henne. Sedan alla vackra platser får en att smälta. Hade jaghaft tillräckligt med pengar hade jag gjort de mest underbara sakerna för min älskling <3

Min älskling kommer hem i morgon By the way :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt hihihi<3

2009-07-13 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0