Ska jag?

Här sitter jag helt mobbad och är inne på Nelly och tittar. Har varit hos min morbror vid hans pool och tagit det lugnt sedan har jag mest tagit det lugnt hemma också hehe. Fick reda på att Rasmus är i Göterborg så lär inte träffa honom på ett tag :(.. Skulle egentligen vara med Emmi idag men det blev inget sen skulle jag till Natta men är för lat för att ta mig någonstans :P..

Okej, sitter inne på Nelly och kollar lite. Har hittat 5 klänningar, 2 armband och en berlock till halsband som jag skulle vilja köpa. Allting blir nästan 2000 kr. Jag har pengarna men ska man verkligen lägga pengarna på detta? hmm!..
Det är riktigt söta klänningar faktiskt :).

Men å andra sidan kan jag ha dessa pengar att göra roliga saker för men känner att jag behöver lite klänningar, så det är ett svårt beslut :D..

Denna klänningen har jag köpt på Nelly :D

Fast det vet dom flesta redan :D
Men jag gillar den skarpt <3

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va snygg klänning!

2009-07-06 @ 18:44:39
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: freja

sv: tackaaar du meeed!! :)

2009-07-06 @ 20:38:23
URL: http://frenena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging!!! va f...n väntar du på ? vem skulle inte vilja ha en så söt tjej att älska och vara rädd om? Skärpning!! Kärlek vaddå??

2009-07-07 @ 19:03:41
Postat av: Caroline

JAG ÄLSKAR MIN SYSTER ÖVER ALLT ANNAT !!

2009-07-19 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0