snart heeelg

Idag vakna jag försent för min systers klocka gick en timme för sakta och min var toltalt död.
Så fick snabba mig till Tygelsjö där jag masserade 4 st. Sedan hämta mamma och Marie mig, vi åkte och kolla på en ful liten bil som jag antagligen ska få. Inte den finaste men behöver en bil ju..

Sedan åkte vi hem och tog det lugnt, satt i trädgården och prata. Jag bestämde mig för att sola men det är inte så roligt att sola i trädgården för det är för varmt vill kunna svalka mig. så jag strunta i dte haha..

Igår var jag i småbåtshamnen med Mamma, Caroline, Emelie och hennes mamma Petra. Det var faktiskt riktigt mysigt:)..





Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Folk vill inte svara mig haha..
Ikväll ska jag hem till Ida sedan ska dom till strandbaden, får se om jag följer med eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0