Sommarchansen

Idag vaknade jag hos Rasmus och var med honom till klockan två ungefär sedan körde jag honom till Möllan för han skulle träffa sina kompisar (MFF idag ju haha). Sedan åkte jag hem och titta på film med och så körde vi en snabb städning men det blev ganska bra om jag själv får säga det.

Sedan åkte jag, min syster, Johanna och hennes syster, Lina, Anneli och Niklas på sommarchansen.  Jag måste säga att det är större delen av det är riktigt tråkigt. Stilen på musiken är ganska udda över lag, där är i snitt två tre stycken som sjunger låtar man känner igen. Visst dom är jätte duktiga som skriver egna låtar men det är inte lika kul att titta på haha.



Johanna och hennes syster. Fick ingen riktig bild haha



Viiiii


haha så söt Johanna


Anneli och Niklas satte sig på kullen men kom till oss till sist :)


Och Annelis pojkvän Niklas. Dom frös liiiiiiteee


Alla tävlande, där var typ tre stycken som var något :P Alla var duktiga på att
sjunga, men hade sååå dåliga låtar!


Programledaren som jag inte vet vad han heter Rappa och tog upp en liten flicka,
hon bara hände med och fatta typ ingenting haha så sööt.



Min älskade syster <3


Caroline och jaaag.. JAG ÄLSKAR DIG SYSTER <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hon lilla tjejen är min kusins unge haha ;D

2009-08-02 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0