Söndag

Okej vi baka idag, och ja jag borde tänka på dom där kilona haha. Men vi hade inget att göra och vi skulle grilla så vi tänkte göra en efterrätt. Men det blev inte riktigt som vi hoppats på så det blev inte mycket ätande hahaha..

Nu är det så att mycket är jobbigt, men man kanske inte ska skriva om det jobbiga. Men jag har inte så mycket positivt att skriva om just nu. Saker och ting är inte riktigt som jag önska att de vore.

Kom ihåg att jag älskar dig



Jag önska att man kunde skriva mer här, men vissa saker är för personliga.
Kollar på film nu med mamma, pappa och Carro. Den heter Felon. Fängelsefilm, det är helt sjukt hur det går till i USA. Men nu ska jag fortsätta att titta.

Väntar på att få höra ifrån mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0