I MISS YOU

Idag vakna jag av att jag behövde gå på toa vilket jag vaknar av varje morgon. Jag duscha, gjorde vid mig sedan åkte jag in till stan och träffa Isolina. Jag bestämde mig för att inte köpa något för jag vet vad jag vill göra med mina pengar men det blev ändå en jättefin klänning :).. Vi gick i stan ganska länge, träffa hennes kusin som ska till Grekland i en månad.
Det är sjukt mycket rea dessutom, kittlar i fingrarna man vill bara köpa och köpa hela tiden men man måste spara. Jag är grym på att spara faktiskt :D



Sedan åkte jag hem och tog det lite lugnt sedan hämta Johanna mig så åkte vi till Anneli och grilla och snacka lite skit. Innan vi åkte hem gick vi till Hemmakväll och där köpte vi vars tre filmer för 100 kr:)... Och just nu sitter jag och tittar på en av dem :D

Jag har så mycket tankar och funderingar att jag inte kan få ner dem här :(...
SAKNAR DIG!





Kommentarer
Postat av: Anonym

alltsåå vilken vacker färg!!!vill se hela dej!!!kram!!

2009-07-08 @ 17:47:02
Postat av: Anonym

Älskar att se dej i klänning!!!

2009-07-08 @ 18:23:48
Postat av: eee

jag suger på att spara men såfort studie bidraget kommer ska jag spara haha. skitfina klänning btw:D.

2009-07-09 @ 17:49:22
URL: http://skonarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0