Sommmmaaaaaar

Okej skriver inte så ofta för jag är inte hemma så ofta :P..

Var på stranden i veckan med Anneli och Johanna och nu har jag lagt in bilderna därifrån, efter åkte vi hem till Rasmus och bada i poolen:)







Sedan var jag på stranden med familjen :)







Pappa hoppar HAHAHAHA

Närbilden där ja, hahaha

Pappsen :P

Jag fick inte lägga in bild på dom andra så, haha

Sedan var jag hos Ida där Emmi, Amanda och My även  var:) Vi/dom förfesta där
och stack sedan till Strandbaden, själv åkte jag hem till Rasmus :)


Emmi, Ida, Amanda och Jag :)




Och idag tog jag och Rasmus en mjukglass i Limhamn sedan åkte vi hem till honom och låg vid poolen:)


Och nu är jag med Johanna och vi ska til Jägersro där det är en Amerikansk dag..
Byebye :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonfoto!!speciellt där man ser dej bakifrån, när du håller i håret!!alla foto mycket bra!!Grattis

2009-07-04 @ 22:43:39
Postat av: e

den bilden som e bakifrån på dig där du håller i håret är dödlig!!!

2009-07-05 @ 21:31:43
URL: http://skonarkoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså mitt hood här ja

2009-07-06 @ 00:31:38
Postat av: freja

så heeet patricia

2009-07-06 @ 20:39:17
URL: http://frenena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0