Vill utomlands nu..

Då har man masserat lite idag :). Masserade Fredrik och My. Jag började med My och tiden rann iväg så när jag var klar hade det nästan gått en timme hehe. Innan idag satt jag och kolla i H&M:s höstkatalog. Och där är två "kavajer" som jag bara måste. Där var mycket annat jag också vill ha men ska först satsa på dessa.

Sedan har jag och Ramsus varit inne på resebyrå och hört oss för. Åkte sedan hem och titta på internet, så vi kanske åker snart :D. Det skulle vara såååå skönt att åka. Jag vill inget annat än att åka utomlands nu. Är trött på sommaren i Sverige, jag älskar verkligen att åka iväg och få slappna av. Det är verkligen den ultimala avslappningen för mig. Man är långt ifrån alla sina problem som man har här hemma, när man är så pass långt borta kan man inte göra något åt det. Så det är bara att slappna av och njuta av livet.

Jag har även funderat lite på hur jag ska göra med fotbollen. Känner inte riktigt för att sluta men byta lag kanske? Men vart ska man byta till, det är den svåra frågan. Jag vill byta till ett lag med tjejer i min ålder och som är hyfsat bra. Det behöver inte vara ett lag som spelar i hög division men ett relativt bra lag. Vill ha kul och lära känna nya människor, men vill ändå vara seriös.


Meningen med att jag skulle skaffa blogg från början var att jag ville skriva av alla tankar jag har. Men tar mig aldrig tid till det. Skulle absolut inte bara skriva vad jag gjort och så vidare men det har blivit så nu. Men när skolan börjar igen har man mer tid för sånt på kvällarna. Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig med Ralleballe sedan ska man upp tidigt i morgon och iväg för att massera.

GooooooodNaaaaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0