Djurpaaarkeeen

Jobbig natt som sagt ..
När jag vaknade bestämde jag mig för att åka med min familj till djurparken. Skulle egentligen vara med Johanna men mådde ej bra så ville följa med faktiskt..


Här är hela gänget utom jag då :)


Där var massor av djur. Bland annat kameler och Patricia har ALDRIG sett en kamel förr haha :)..




Jessie sätter på geten hahaha


   

Fan vad vi är tuffa, ellerhur jessie ;)? hahaha


OKej det stod WC med åskådare hahaha.. SÅ var där ett fönster in till
ap-buren. så hade aprona varit inne kunde dom kollat in när man satt
på toa hahhaa så jävla ball :)
             






Haha så snygga vi är ;)




Hahhaha dessa bilderna bjuder jag på :D
   


Och så avslutar jag med den sötaste bilden hahaha :D



Nu har jag varit med Johanna. Vi åkte med min syster och hennes kompis och köpte mat vid triangeln, Thai mat mums :D.. Sen åkte vi hem och tittade på "Sandor / Slash / Ida".. haha rätt ball film :P..

Nu sitter jag och hoppas på att min mobil ska vibrera och att där ska stå Rasmus <3

Kommentarer
Postat av: Elias

Så jävla het du är! Sjukt fin kropp!

2009-06-26 @ 00:08:29
Postat av: Jacob

Vilken kropp och vilken snygging du är... hade gjort vad som helst för att få ha dig som flickvän.. din pojkvän måste va stolt!!

2009-06-26 @ 00:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0