Jadå..

Okej igår så var jag hemma själv så jag och Rasmus funderade på att ta hem lite folk. Sedan dog lusten lite haha men sen bestämde vi oss för att ha förfest här hemma sedan dra ut :)..

Okej vår plan gick inte särskilt bra!
Johanna kom till mig, vi drack lite och spelade skitgubbe hahaha och hade det trevligt.. Folk som sa att dom skulle komma kom inte till exempel så vi kände att nä, vi drar ut.

Sedan kom några killar så här var en massa killar och jag o Johanna.. Sedan kom tjejerna vid typ tolv halv ett. Ja då blev det för sent att dra ut. Sjukt tråkigt för vi ville verkligen ut..

Idag har jag och Rasmus varit och gjort några ärenden. Alla mina bikinis är borta :S.. så jag åkte till mobilia och köpte en ny. Dom hade rea så det blev båda delarna för 100 kr :D..

Nu skulle vi egentligen åkt till stranden och mysa till klockan fyra men det blev inget av det :(.

Den enda dagen jag har solat var i tisdags, det är skam haha. Vill bli bruuuun ju :)

Nu ska jag o Rasmus åka till hans underbara farföräldrar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0