Lämna inte oss <3

                              
Melodie som liten (felstavat på bilden  som min syster gjort)<3


Min lilla ängel fick åka in i natt precis efter det att jag skrivit förra inlägget. Hon fick stanna under natten och klockan 15.00 idag skulle vi få hämta henne. Men en halvtimme innan ringer dem och säger att hon blivit sämre och att de måste operera henne. Hennes ena lunga fungerar till 80% och mjälten är för stor och det blöder på ställen det inte bör göra det. Ja, jag vet inte exakt.

Jag och mamma var och solade i lokalen nyss sedan skulle vi gå och lämna solnyckeln. Hunden som bet Melodie bor på den gården. De har byggt stora staket för att hundarna rymde förra sommaren. Det är helt sjukt.

Jag hatar dom så sjukt mycket. Tanken på att dessa äkliga hundar ska få leva och kanske inte min ängel dödar mig. Fan vad jag älskar den hunden hon är min älkling, det går inte att förklara. Det finns ingen hund som henne, hon är så speciell och ALLA älskar henne. Hon är en hund som älskar människor och hon älskar att leka med andra hundar. Det finns inte ord för en sådan speciell och underbar vovve.

Och även om vi får tillbaka henne är det inte säkert att vi får tillbaka henne som hon var innan. Hon var i sån chock när hon var hemma och vi kommer få jobba med henne, men allt för henne!..

Min lilla älskling kämpa nu, du ska klara detta. Vi ska göra allt för dig. Du är ljuset i vår vardag. Du är glädjen i vår familj just nu när vi har det som vi har det.



Tänk att allt ska hända på samma gång. Vår familj bara splittras :'( Jag vill ha er alla hos mig tillsammans. Varför kan vi inte bara vara en lycklig familj. Jag vill det, jag skulle kunna göra vad som helst för det. Det är inte från de att man håller på att förlora det man förstår värdet av det. Jag älskar er mamma, pappa, Caroline, Jessica, Kezzie och MELODIE. Vad som än sägs eller görs så älskar jag er av hela mitt hjärta. Snälla, låt oss vara den riktigt lyckliga familj vi inte varit på länge...

Jag älskar min pojkvän som är helt underbar, som finns där för mig nu när jag behöver det..
Du och jag föralltid

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska dina föräldrar skiljas??

2009-06-10 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0