lördaaaag

I går var jag med Rasmus och Mattias i Danmark. Vi åkte redan vid halv åtta tiden haha..
Sen kom vi på att det är fett dyrt utan brobizz så vi åkte hem till Rasmus och hämta en :)..
När vi kom till kontrollen så fungera den inte för det hade skett någon ändring så vi fick ringa till nån service men dom öppna inte från klockan nio och klockan var 08.52 så vi väntade 8 min där. Egentligen skulle vi åka tidigare men sån tur var så gjorde vi inte det för då hade vi fått stå där i cirka två timmar innna vi kunde komma förbi :)..

Måste bara säga att jag körde (H), i Danmark dessutom. VILKET jag inte vill göra frivilligt igen. Det är en soppa allting om man kör i stan. Helt sjukt är det faktiskt (säger jag som haft körkort i lite mer än en månad haha)

utan att säga för mycket så var det en dag med några nya upplevelser :O.. usch ja!!

När vi kom hem käkade vi ute sen åkte vi till Västra hamnen och gick där lite. Sedan var det hem och lämna Matte på någon fest och så åkte jag och Rasmus hem, kollade på film och deckade. VI var helt slut efter den dagen.

Idag vet vi inte riktigt vad som händer. Men just nu sitter vi hos mig, blir nog att träffa Johanna och lite andra sedan drar vi kanske ut ..

Måste bara säga att dte är sjukt fint väder, vill bara ut o sola men det har inte blivit något av det faktiskt :(


Mina favvisar :D ( är på min systers dator så därav valet av bild)

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Bra gjort att våga köra i Danmark, heder åt dej , så har du provat på det oxå!!!Kram !

2009-06-27 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0