Måndag




Idag gick jag upp vid halv sju tiden för att jobba. Städade ett hus som ska bli kontor och sånt. Vi trodde att vi skulle jobba till klockan 16.00 men det blev bara till 11.30 haha..

Så jag kom hem tidigt sen åt jag och deckade haha. Sov ganska länge faktiskt. Var sugen på att gå ut och sola. Tog av mig och la mig i stolen men ångra mig ganska snabbt igen. Det kan vara jobbigt att ligga och titta på sig själv haha, ja menar allvar tyvärr :P.. Kan bara inte ta tag i det, utan jag gillar mat för mycket :(

Sedan kom Johanna till mig :).. Vi var ute och gick, pratade lite och sånt. Trevligt, trevligt ;) Hon gick nyss hem och nu ska jag nog gå och lägga mig. Ska upp tidigt i morgon och massera ju :D..

GoooooooodNaaaaaaaaaTT!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOMMARFLICKAN!!!!

2009-06-23 @ 20:43:00
Postat av: venessa

du är vacker patricia!

2009-06-27 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0